Doğa Aşkı...

DOĞA AŞKI... Bir kızımız oldu ...adı Doğa... işte bu aşk ondan önce başlamıştı...

Sayfalar

12 Aralık 2011 Pazartesi

Doğa'nın annesi ile Deniz'in annesi Hollanda'ydı

İki anne kuzularından bir süre ayrılıp, Hollanda'ya gittiler... Doğa'nın annesinin toplantısı vardı bir günlük, Deniz'in annesi de ona eşlik etti, iki anne iki günde fazladan Amsterdam'da gezdi... Gezi hasrete rağmen çok güzeldi. Başlangıcı biraz olaylı başlasa da sonradan durumu toparladık. Uçağa bindiğimizde uçak tam kalkmak üzereyken kapısının tam olarak kapanmadığı fark edildi ve pilot uçağı durdurdu. 1.5 saat uçağın içinde uçağın tamir edilmesini bekledik ve İstanbul'a gidebildik. İstanbul'a gittiğimizde bizi Amsterdam'a götürecek uçak bizi almadan gitmişti. Tabi havaalanında tansiyon biraz yükseldi. Neyse tartışmalardan sonra 5 saat bekledikten sonra Amsterdam'a ulaşabildik. Oradan Utrecht'e gidecektik ki, valizimin gelmemesi süpriziyle karşılaştık. Ben valizsiz bir şekilde toplantıya gittim. Ertesi günün akşamı kırılmış olan valizime ulaşabildim. Neyse toplantıdan sonra Amsterdam'a gittik, müzelerde, alışveriş merkezlerinde, sokaklarda bol boool gezdik. Özge ile buluştuk, çok iyi oldu. Özge bizi ağırladı çok güzel. Keyifliydi gerçekten. Sonra da kuzularımıza kavuştuk. Ne de özlemişiz. Siparişleri vardı, onları verdik, pek keyiflendiler.