Doğa Aşkı...



DOĞA AŞKI... Bir kızımız oldu ...adı Doğa... işte bu aşk ondan önce başlamıştı...

Sayfalar

27 Ağustos 2010 Cuma

Çok zormuş...

Tam bir hafta önce Doğa'cığımdan 26 saat ayrı kalmak zorunda kaldım, gerçekten çook zordu... duygusal, fiziksel, zihinsel... aklımın neredeyse tamamı onda, tabi bir yandan biriken sütler ve canım makinem... otobüste sağım işlemi, hiç dinlenmeden geri dönüş ve Doğa'cığıma kavuşma :))) gece yarısı, onun uyku saatinde dönmeme  rağmen sarıldım yavruma uyanmadı ama bir saat sonra kavuştuk, buluştuk ... tabi ben 2 saate yakın süt boşaltma işlemi ile meşguldüm. Zor gerçekten, şimdiden önümüzdeki haftayı düşünmeye başladım, işe başlayacağım :(

4 yorum:

birdamlacıkyağmur dedi ki...

eminim çok zor olacak,
düşünmesi bile zor.
ancak alışırsın bir süre sonra bence.
iyi şanslar :)

Papillon dedi ki...

Alışırım dimi ? :)) teşekkürler

benden, bizden... dedi ki...

canım hiiiç sıkma kendini, ben işe başladığımda laloş 3 aylık bile tam değildi ama her şey öyle yolunda gitti ki ne ben ne o etkilendik bu durumdan. seçimimiz ya da seçmek zorunda olduğumuz çalışmaksa biz de düzenimizi ona göre kurucaz napalım...

Papillon dedi ki...

Sağol Neslicim! Umarım Doğa'da Lal ablası gibi etkilenmez ve ben de tabi. Evet seçimimiz buysa uyum sağlayacağız bir şekilde. Sevgiler