Doğa Aşkı...



DOĞA AŞKI... Bir kızımız oldu ...adı Doğa... işte bu aşk ondan önce başlamıştı...

Sayfalar

14 Eylül 2011 Çarşamba

Nerelerdeyiz...


Uzun zamandan beri ortalarda yokuz ama buradayız aslında... bir sürü habelerimiz var. Doğa memeyi bırakmıştı ve ben bunu yazacaktım ama zaman aşımına uğradı. Ben kızımdan 6 gün ayrı kalarak Norveç'lere gittim, kongreye... gidişim oldukça zor oldu :( ama neyse ki ilk gün dışında Doğa ve ben idare edebildik sanırım. Dönüşümde bayramdı, ve ben babaannemizin yazlıgına gittim doğrudan, onlarda oraya gelmişlerdi zaten, gece Doğa'nın haberi olmadan sarmaş sarmaş bir karşılama yaptım kızımla kendime :), bayram orada da kalabalık, boool dedeli, babaanneli, oyunlu, bahçeli, çiçekli böcekli geçti. Tatil dönüşü, Doğa yeni bakıcı teyzesiyle başbaşa kaldı, Norveç dönüşü zaten bana yapışıktı, yeni dönemle, sabahlarımız gözyaşı ile geçmeye başladı, neyseki yavaş yavaş atlatıyoruz. Ama Doğa'nın bana yapışıklığı geçmiyor.

Fotoğraflar, Şule Teyzemizin objectifinden ... opücükler... 

Hiç yorum yok: