Doğa Aşkı...



DOĞA AŞKI... Bir kızımız oldu ...adı Doğa... işte bu aşk ondan önce başlamıştı...

Sayfalar

1 Temmuz 2011 Cuma

Kısa bir tatil ...

Bu arada tatil öncesi kısa bir tatil yaptık, yakın arakadaşlarımız Kerem Gökçen ve canımın içi Deniz (kendisi Doğa'nın en yakın arkadaşı olur) ile birlikte, çocuklarla nasıl olur sorularıyla gittik ama iyi ki gitmişiz :). Amasra'nın denizi ve güzel doğası hepimize iyi geldi. Deniz ile Doğa da iyi zaman geçirdiler. Bizde kısmen dinlenmiş olduk, oteli pek sevmedik ama aksam yemeklerimiz (tabi ki balık agırlıklı ve otelde degildi), cok güzeldi :)

Kızların yemek işleri biraz bizi zorladı ama onu da hallettik... herseyin en organiği alarak, dönüşte safranbolu turu da yaparak evimize geri döndük...


Babalar ve kızları (babalar günü olduğu için, cok anlamlıydı)




Doğa ve kankası Deniz molada sohbet ediyorlar.




 Doğa ile deniz lunaparka gitmek istediler, e bizde kırmadık onları :)))
Anneler ve kızları ...



Yürüyüşlerimiz de pek keyifliydi....

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ne güzel tatil :)) o kadar özlem çekiyorum ki ama cesaret edemiyorum :(
yeme içme olayını nasıl hallettiniz acaba? kendiniz evden mi götürdünüz?

doğa'nın alışverişini yaparken hep organik mi tercih ediyorsunuz?

sevgiler

ece

Papillon dedi ki...

Ece haklısın, bizde basta tedirgindik ama zor olmadı. yemeklerini kısa bir tatil oldugu için evden götürdük, buzlukla otele kadar otelde buzdolabına (bizim sansıszlıgımız odlarda mini bar yoktu, otelin dolabına koymak zorunda kaldık) ama ben yanıma hippin ve milupanın hazır meyve ve yemeklerinden de aldım, yedek olarak. iki kez yedi Doğa.
Genel olarak organiği tercih ediyorum, ama yaz geldiği için normal pazardan da tazeyse vermeye başladım. senin bebiş ne kadarlık?

Adsız dedi ki...

biz 10 aylık olduk :) 10 aylık bebekle tatile çıkmak gözümde büyüyor çok tedirgin oluyorum.kavanoz mamaları iyi bir alternatif zor zamanlarda yardımcı oluyor.
ben organik alamıyorum ve acaba yanlış mı yapıyorum diye sonra panik oluyorum.genelde migros iyi tarım uygulamalarını ya da semt pazarını kullanıyorum ama annelik ne zormuş:) tam paranoya .gerçi çok rahat olan arkadaşlarım var onlara bakıyorum anneli bebekli daha mutlular.
doğa bebek maşallah çok tatlı.
sizi devamlı takip ediyorum
sevgiler
ece

Papillon dedi ki...

Ece bizi takip etmene cook sevindik bende fırsat buldukca yazmaya, paylaşmaya çalışıyorum. Annelik cook güzel olsa da zorlukları da var, onun için en iyisi ne olsun derken, bir sürü sey geliyor insanın aklına. Güvendiğin yerlerden aldıktan sonra bence hicbir sakınca yok. Migros bu konuda iyi, semt pazarları da taze oluyor.
Bebişini öpüyorum çok, görüşmek üzere...