Doğa Aşkı...



DOĞA AŞKI... Bir kızımız oldu ...adı Doğa... işte bu aşk ondan önce başlamıştı...

Sayfalar

16 Kasım 2010 Salı

7. ayımız bitti ve mutlu bayramlar!

7. ayımızı da nihayet bitirdik :) üstelik Marmaristeyiz... 4 dişimiz birlikte çıkmaya çalışıyor, emekleme ve dönem çalışmaları son hızla devam ediyor, alkış yapmaya başladık, ek gıda çeşitleri gün geçtikçe artıyor. Aşılarımıza 1 yaşına kadar ara verdik. Kısaca son durum böyle 7. ay biterken. Aaa çok yakında diş buğdayı fotomuzu da ekleyeceğim.
7. ay için kıyafet seçimi bayramlığı oldu kızımın, teyzoşu ve ananesi biz gelmeden almışlar bayramlığını. Doğa bu bayram harçlık bile aldı :)
Herkese iyi,sağlıklı mutlu bayramlar...

Bayram sabahı kahvaltı için gittiğimiz çiftlikte çekildi bu fotoğraf...

4 yorum:

benden, bizden... dedi ki...

o dombili bacaklardan mıncıklarım :)

maşallah doğa'ya iyi bayramlar iyi hasılatlar diliyorum :)

Papillon dedi ki...

:)) mıncıklaa! size de iyi bayramlar, öpüyoruz sizi :)

Deli Anne dedi ki...

benim küçük bebeğimle hemen hemen aynı aydalar.. Doğa bir kaç gün önde.. takip açısından ne iyi oldu.. sevgiler.

Papillon dedi ki...

Çook sevindim. Ben tembellik yapmazsam ne güzel paylasımlarda bulunuruz buralarda. Bu arada sayfana ve yazı diline bayıldım.
sevgiler