Doğa Aşkı...



DOĞA AŞKI... Bir kızımız oldu ...adı Doğa... işte bu aşk ondan önce başlamıştı...

Sayfalar

11 Ekim 2010 Pazartesi

Kışa hazırlıksız yakalanmak...

Kış geldi maalesef... Aslında severim ben kışı, sonbaharı, yağmuru, karı. Sıcacık bir yerde elinde çayın ya da kahven ohh değmeyin keyfime :) amaaa bu yıl bir hazırlıksız yakalandık kışa, sonbahar gelmeden kış geldi.Daha yazlıklarımız ortaydı canımmm! Tabi bir de Doğa'm var bu yıl.Onu soğuktan korumak ve bunu yaparken de terlememesini sağlamak vb işleri acemi bir anne olarak nasıl beceririm bilemiyorum. Yok astronot mu giydirsem " aaa çok büyük oldu büyük mü almışız ne!" "yün birşeyler mi giyse" ya da "sweatshirt yeter mi?" gibi sorularla dolduruyorum çantasını Doğa'nın hertürden giysiyle çıkıyoruz dışarı. Neyse ki astronutunu daha giymedin, erken diye düşünüyorum. Merak ediyorum  benim gibi acemi anneler ne durumda ?
http://www.bebekmarket.com/magaza/index.php?cPath=124_268 
(Doğa'nın tulumu görseldeki değil ama şekil olsun diye hazırından, netten bir  tane ekledim:)).


Birde uyku tulumu aldık oda yarınki postumuzun konusu olsun bari :))

2 yorum:

ece ve annesi dedi ki...

astronot geçen kış çok işimize yaramıştı.6aylık beden almıştım.
2-3aylıkken battaniye gibi giydirmiştim.sonrada bütün kış kullandım.
bir de mothercare 3lü satılan tulumları çok sevmiştim.bana kullanışlı gelmişti tek parça olduğu için...

bu kış için kabanımız yok henüz.
geçen yıl lcwden kaban hediye gelmişti eceye bu kış onu giydiririm diyodum 18-24 aylık beden büyük geldi malesef.geçen yılın ürünü olduğu için değişim de yapmadılar...

Papillon dedi ki...

Tesekkürler ecece :) iyi geldi bana böyle deneyimler :) bu arada güzel ece nin dogumgününü tekrar kutluyorum. sevgiler