Doğa Aşkı...



DOĞA AŞKI... Bir kızımız oldu ...adı Doğa... işte bu aşk ondan önce başlamıştı...

Sayfalar

15 Haziran 2010 Salı

Neden bu blog var?

Kızım için oluşturulan bu blogta, bende diger bloggerlar gibi kızım ve benim tabi arada tatlımın maceralarını ve yaşamımızdaki gelişmeleri anlatmayı planlamaktayım...
Bizim ailenin varolan bir blogu var aslında ama orası daha çok bir aile albümü gibi, burası ise daha çok paylaşımların olduğu, bizim yaşamımıza açılan bir pencere olacak... ve umarım güncelleme işinde tembellik yapmam... kızıma ait bir blog olma fikri zaten bende vardı ama gebelik dönemimde, özellikle son zamanlarında evde otururken, gebelik, doğum ve bebek bakımı ile ilgili yoğun(!) araştırmalarım sırasında, annelerin hazırladığı blogları görürdüm, okur, geçerdim. Taaa ki anne oluncaya kadar, anne olduktan sonra, diğer annelerin paylaşımlarını daha dikkatli ve hevesle okumaya başladım... Sonra da bende kızıma bir blog açayım, hem kızıma bir anı olur hemde belki benim gibi meraklı annelere, heyecanlı anne adaylarına hatta meraklı babalara biraz da olsun bir katkım olur diye düşündüm, bakalım iyi mi düşünmüşüm hepberaber göreceğiz... Şimdiden söylemekte yarar var her zaman bu kadar uzun uzun yazamayabilirim. Aslında nasıl bir blog yapacagımı da henüz tam olarak bilmiyorum ama bildiğim tek şey bu blogun baş rol oyuncusu Doğa'm olacak ve tabi yardımcı oyuncular Doğa'nın annesi ve babası...
Evet yeniden merhaba...

Hiç yorum yok: