Doğa Aşkı...



DOĞA AŞKI... Bir kızımız oldu ...adı Doğa... işte bu aşk ondan önce başlamıştı...

Sayfalar

16 Nisan 2012 Pazartesi

Dogamiz 2 yasinda... İyi ki dogdun canim kizim...

 
2 yıl önce bugün hayatımın en güzel anını yaşadım "anne" oldum... Doğa bana güzelliklerin en güzelini yaşattı. Doğa'm umarım o güzel yüzün her zaman güler ve sağlıkla, mutlulukla, eğlenceli bir hayat sürersin... iyi ki doğmussun canım kızım, iyi ki hayatımızdasın...









Doğa'ya haftasonu olsun da sevdiklerimiz gelebilsin diye bir parti yaptık...










    

16 Nisan'da evdede küçük bir doğum günü yaptık...

6 yorum:

benden, bizden... dedi ki...

hiiii ne çabuk geçmiş zaman :) canım doğacım iyi ki doğmuşsun güzel kuzu... sevgiyle!

Süreyya dedi ki...

nice sağlıklı,mutlu uzun seneler diliyorum tatlı Doğa'ya :)) sevgiler ..

madammoda dedi ki...

Doga'ya musssmutlu uzuuun bir omur diliyorum :)
Sevgiler...

Papillon dedi ki...

Çook tesekkürler herkese :)
Nesliiii nerelerdesin? koptuk :) evet o kadar gecti zaman. Lal i opuyorum coook:)
Süreyya coook tesekkürler, Rüya 'yı opuyorum :)
madammodaa sevgiler sana da :))

Adsız dedi ki...

H,HGG

Adsız dedi ki...

I want to get you naked and ut my fingers in your sweet, bald, warm, soft, squishy, tight baby p---y, you kick, squeal and giggle as my fingers work your baby hole, I pull them out and suck them clean and love the taste of your p--y so I spread your legs and lick u to orgasm, MY p--y now ,happy birthday