Doğa Aşkı...



DOĞA AŞKI... Bir kızımız oldu ...adı Doğa... işte bu aşk ondan önce başlamıştı...

Sayfalar

18 Temmuz 2010 Pazar

Teyzelerim...

Kankam Deniz'in annesi  Gökçen teyzeciğim, Deniz daha annesinin karnındayken çekilmiş bir fotograf :))Gökçen teyze en yakın arkaşımın annesi oldugundan pek kıymetli benim için :) 
Nehir ablam ve Şirin teyzemle zorluklarla çekilmiş bir fotoğraf. Nehir abla olduguna bakmayın daha 2.5 yaşında ama ablamız bizim :) Nehir abla bizi parka götürecek ...Şirin teyzem o nedenle çook önemli benim için :)

Şule teyzem benim dünyaya gelişimi annemle ve babamla birlikte yaşadı, doğum fotografcım kendisi, o nedenle bizim için pek bir değerlidir :) 



Beni kardeşim diye seven Ada ablamın annesi Ege teyze. Ada ablamı daha sonra tanıtıcam, annemin eline doğmuş kendisi ve anneme teyze diyor  o da! Ege teyzem de Ada ablamın annesi olduğu için benim için çook değerli bir teyze :)



Eveeeeet görüldüğü gibi bende teyze çook. Teyzelerimi çook seviyorummm

Hiç yorum yok: